16 Ağustos 2009 Pazar


sen önce kendini bil,

çünkü cennet senin kendi içindedir...


bu karmamda bugüne kadar yaşadığım tüm deneyimlerin sebebini anladım, seçilmiş sonuçların nasıl sebepler yarattığını gördüm, ve o sebeplerin öğretici gücünü de...ben hep sanırdımki kimse öz değeriyle doğmaz, herkes özdeğerini bu yaşamda öğrenir, belki de hala öyledir ancak özdeğer başkalarının desteğinde ve onayında bulunacak şey değildir..tüm deneyimlerim kendi kaynağımın BENde saklı olduğunu görmem içinmiş..dışarda ara ve bulma, içerde bak ve gör; bunun için dillenmiş:)

3 yorum:

Fuliyama dedi ki...

4.44 ten süper bir mesaj daha:) bağlantına sağlık can nilüm!

guguk kuşu dedi ki...

ben de senin gibi öz değerimizi bu yaşamda öğrendiğimizi düşünüyorum. aslında bilip unuttuğumuz o şeyi yeniden bulmak deyimi daha doğru olacak. bütün bu olanlar işte, hepsi bunun için. Bu kadar basit. İçindeki cenneti gör. ne güzel bir cümle.

nilüfer dedi ki...

sağol Fu'm..

aslında görmek zor, o kadar basitki, öylece duruyor, özdeğerim sadece BENİM..başkalarınınkilerde onların..onların olana değil BENİM olana bakmak için de içeri bakmak ve dinlemek gerekli sanırım guguk kuşu..