14 Ağustos 2009 Cuma

Rüya içinde rüya:)


Bir rüya görüyorum; rüyamda, bilgisayarda bir video izliyorum. Bir sarhoş, gecenin karanlığında, sokakta yürüyor ve avazı çıktığı kadar bağırarak şarkı söylüyor, türlü komik hareketler içinde, bilinçli hal devreden çıkmış.

Video bir arkadaşıma ait, ona yorum yapıyorum, "kendi yalnızlık korkusunu bastırmak için, herkes karanlık bir yerden yalnız başına geçerken kendi sesini işitmek ister, böylece biraz olsun rahatlar" diye yazıyorum..

Sonra uyandım (uyanmasam zaten rüyayı hatırlayamıyorum çoğunlukla) kalktım, bir bardak su içtim, balkona çıktım.Sonra geri yattım.Bi zaman sonra uyumuşum ve bir sarhoşun avazı çıktığı kadar bağırarak şarkı söylemesiyle gözlerimi açtım..

Yine mi aynı rüyaydı??yoo ses sokaktan geliyordu, gecenin sessizliğinde sarhoş bağırıyordu... Rüya içinde rüyaydı herşey...

6 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

ne garip, bazen böyle eş zamanlılıklar olur hayatımızda.
acaba o rüyayı görüp o yorumu yapmasaydın rüyanda, acaba gecenin o saatinde bağıran sarhoşa sinirlenirmiydin?

nilüfer dedi ki...

bilmiyorumki? ama yaşadığım bişeyi anlatayım, bir kaç zaman önce üstüste 3-4gece aynı saatte(bizim evimiz işyerlerinin çok olduğu bir yerde, geceleri incin top oynar, ama bazı geceler,iş yerleri açık olur)sabah dogru biri "sabaha kadar ağladım" türküsünü çaldı, tek bir türkü, o sessizlikte yankılanıyor, türkü bitiyor ve ses kesiliyor, uyandım, kalktım, düşündüm "aşık mı ki??" sonra uyudum yeniden:D

Belgin dedi ki...

Bazi sabahlar uyandigimda gece yasadiklarimin gercek mi, rüya mi oldugunu kestirmekte zorluk cekiyorum. Bazi günlerde rüyamda gördüklerimi yasiyorum, ne tuhaf varlik su insanoglu:))

sufi dedi ki...

Kendi yalnızlık korkumuzu bastırmak için, içimizdeki o karanlık yerden kendi öz sesimizi duymamız öneriliyor galiba.Çünkü arkadaşına yaptığın yorum "özden sana ve bizlere gelen yorumdur" diye tevil ettim ben de bu rüyanı. Hayır ola.Sevgilerimle.

nilüfer dedi ki...

sanırım gerçekliğin birden fazla boyutu var, zihinle bakıldığında kavranamıyacak olan, çünkü zihin tek bir gerçeklik sandığı, dünyadan algılıyor olanları:)

nilüfer dedi ki...

sabah niyetine olsun caanım Sufim, aldım kabul ettim tevilini, senin vesilenle O'ndan gelendir..
sevgimle..