10 Ağustos 2009 Pazartesi


ne güzelmiş yolun kendinden kendine oldugunu anlamak; ona, buna, şuna bakmak yerine g'özü kendi üstünde tutmak, kendini keşfetmek, o, bu, şu dedilerle vakit geçirip oyalanmak yerine menzili bilmek, birinin söylediği bişeyde varsa kendimdeki yarayı keşfetmek ve kendimi kendimden özgürleştirmek, algılarımdan, inançlarımdan öte bir varlığın BEN olduğunu hissetmek, kaynağın ne bir yer, ne bir insan, ne bir eşya olmadığını, kaynağın sadece BEN olduğunu anlamak, titreşip durmak keyifle ve neşeyle; olan her nefeste...

6 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

ilaç gibi geliyor yazdıkların. gözüm hep bloğunda yeni birşeyler yaz dımı diye heyecanla bekliyorum. yazdıysan mutlu olup okuyorum, sonra tekrar tekrar okuyorum. dua ediyorum sonra allahım neolur bana yardım et diye. şükrediyorum seninle karşılaştığım sufiyi tanıdığım için. oralarda biryerlerde olduğunuzu bilmek beni çooook rahatlatıyor

nilüfer dedi ki...

Sağol Guguk Kuşu, ben de bulduğun parça, aslında sen de olan, görmesi zaman alıyormuş gibi görünse de ahir ömürde bu; bir gözkırpış kadar kısa inan..

Uma dedi ki...

Kalp chakra, ortasinda sanskritce yazan sesi Yam, rengi yesil :)
ama birileri sekil yapmis, guzel olmus ne diyim :)))

nilüfer dedi ki...

yaaammm, sanksritçe enteresan bi dil :)
OM..

Uma dedi ki...

bak simdi Yaaammmmm de kalbin titresir :) Onun sesi cunku o :)

nilüfer dedi ki...

hı hı diyerek yazdıydımdı:)titreşiyooo seninkiylee evrenlee o'nunlaa:)