3 Mart 2011 Perşembe

birisi ben böyle hissediyorum dediğinde

Bu sabah odamda çalışıyorum, biri geldi ve bana

"dün sen bana bişey söyledin ve ben kendimi küçük çocuk gibi hissettim" dedi.:)

gelen ve bana bunu diyen kişi 60 yaşında?!demekki hakikaten akıl yaşta değil başta...
Bu hissinizden ne kadar eminsiniz dedim?

eminim dedi..

peki dedim, benim size böyle hissettirme niyetimden ne kadar eminsiniz?

emin değilim dedi:)
o zaman o hissinize ne kadar güvenebilirsiniz?

ses çıkmadı, bunca yıllık hak hukuk, beni başından savdın, küçük hissettirdin suçlamaları aniden havada kaldı..

çünkü niyetim bu değildi, niyetim benden istenilen şeyi, kişinin kendisinin yapması için yol göstermekti ki ancak bu yolu öğrendiğinde kişi, sorumluluğu alıyor, yoksa onun sorumluluğunu ben aldığımda bu hem bana hem de ona saygısızlık oluyor ve daha asıl önemlisi; O'na saygısızlık oluyor..Çünkü sadece O varken, gölgeler ben ben demeye başladığında herkes O'nu unutuyor..

çıkarken tamam benim için konu aydınlığa kavuştu, ben olanı unuttum diyordu, sen de unut?!bence bir sorun yok ki unutayım dedim, aksine olsaydı unutmak yerine kendime bakmaya devam ederdim, neydi unuttuğum diye..

4 yorum:

Uma dedi ki...

odana geleni gorur gibiyim :)
ben de ne gordum simdi okurken biliyor musun ? senin ona sorumlulugu almalisin alt veya ana mesajinla o kisi, o sorumlulugu almasi gereken yasa donuyor. Yani bu is mesela 4-5 yasinda ogretiliyor ya cocuklara. Hadi bakalim oyuncaklarini sen dagittin sen topla diye. Bu dersi almayan kisi 60 yasinda bu cumleyi duyunca 4 yasina geri donuyor, ogrenemedigi yere yani. Iste orda dugum cozuluyor. Sen yardim etmissin bence tikanikligin acilmasina.
Ne dersin dogru anlamis miyim ?

nilüfer dedi ki...

işte o gördüğündür:)
ben yardım ettimmi bilmem yada vesile oldummu bilmem ancak o bana vesile oldu,biliyorsun suçlandığım zaman hissettiklerimi, bu kez o hisler hiç çıkmadı, o ben'e veda etmişim demekki dedim ve ettiğimi görmek için deneyime soktu Yaradan diye düşündüm..çünkü bigün önceki yazım ben'lere veda idi..
öperim Umaa hem de çoook..

Uma dedi ki...

Allah'in bu mucizeleri! Bir olay ile herkese ders veriyor, dur ben de simdi bu konusmalarimiz benim nereme degiyor bakacagim :)

Uma dedi ki...

canlilik ne demek o zaman anliyorsun :)