2 Ekim 2010 Cumartesi

benim için işaretleri hep izlemek gerekmiştir..

bundan yıllar önceydi, meditasyonlarımda sürekli yeşil bir yıldız görürdüm ve ondan geleni çok yoğun hissederdim, nedir acaba anlamı derdim..

bigün bir dergi geçti elime, Türklerin 11 yıldızlı venüs simgesini anlatıyordu, aa demiştim işte bu yıldızı görüyorum ben de ama rengi yeşil??

sonra o simgeyi dövme yaptırttım elime, pek severek..

dün kitapçıda dolanıyorum, birşey var, habire belirli bir rafın önüne gidiyorum, haydi bakalım yolculuk nereye diyerek:) alt raftan bi kitabı seçtim, ve rastgele (aslında hiç de rastgele olmadan) bi sayfayı açtım, sayfada yazan;

yeşil renkli yıldız; Venüs simgesidir..

hani sufi Beyazıt Bestami demişya, arayarak bulunmaz ancak bulanlar arayanlardır..işte öyle, işaretleri farketmem gerek, onlar O'nu hep konuşuyorlar ne varki dil ile değil:)

3 yorum:

Uma dedi ki...

Venus'ten mi gelmissin acaba :)

nilüfer dedi ki...

bilmiyorumki..nasıl olsa heryer O'nun, ha dünyalı Yıldırım Çarpar ha venüslü düş; demişsinya FB de; sen O da Sen:)

sufi dedi ki...

Kadınlar venüsten erkekler marstan mı yoksa?
İşaretleri takip etmek eğlenceli bir serüven bence de. sevgimle.