17 Haziran 2009 Çarşamba

..bir mesaj daha..
zihnimin içinde yasiyorum, disimda maddi olarak gorduklerimin hepsi birer elektirik sinyali, madde altına inildiginde, herseyin atomdan olustugunu, atomun kendi etrafinda hizla dondugunu ve aslında onunda bosluktan ibaret oldugunu, kuantum fizikcileri soyluyor zaten ve beynim bu sinyalleri aliyor, yorumluyor ve algi alanima gerceklik olarak sunuyor.

Bu durumu, O, sifir alanından; bosluktan, O'ndan yani buyuk zihinden ayri olmadigimi, ayrilik yanilgisi icindeki zihnime mesajlarla anlatıyor; kisaca; hem kendi kucuk zihinim icindeyim ama aslinda boslugun da icindeyim.
Bosluk ise aslinda dolu, kuantum alan kuramına gore; bosluk parca ve dalga olarak hareket eden atomlardan olusuyor. Alan yani bosluk, uzayin her yerinde mevcut olan bir sureklilik iken, parça yonuyle de surekli olmayan, tanesel bir yapıya sahip. Kisaca gerçeklik BiR ama farkli gorunuslere sahip. Atomun ve parcacikların arasindaki elektromanyetik etkilesimi saglayan da fotonlar. Bu arada boslukta, surekli bir parçacık ve anti parçacık yaratimi var, bu yaratim ise; cok kisa bir an icinde olumle bitiyor, yani parcaciklar surekli doguyor antiparcacikla birlesiyor ve yokoluyor ve bu harekette dalgalanmayi meydana getiriyor, cumlemin basinda dedigim, boslugun dolu olmasinin arkasinda yatan gerceklik de bu.

Ve o bosluktan mesajlari ozum aktariyor, onlara sezgi diyoruz. Dun, servisten eve gelirken 144 nedirki diye dusunuyordum, once serviste birinin dusuncesini cektigimi dusundum ve "alanimi kapattim" diye niyetlendim, basimi cevirdigimde yandan gecen arabanin plakasi ALL..bi kac dakika sonra isiklarda beklemeye basladik, onumdeki arabanin plakasi RUH..icice gecmis matruska evren "ben" yohhum dedikce, bana mesaj yolluyor sanki:D

4 yorum:

sufi dedi ki...

Sevgili Düş;
Çözülmelerin, dağılan parçaların yerine oturmasının, kilitlerin açılmasının dönemindeyiz sanki.Paralel evrenlere girip çıkmalara,gönül gözü ile görmeğe gönül kulağı ile duymaya, diliyle konuşmaya doğru sırlar açığa çıkıyor artık çok şükür.Sevinç doluyum, kavuşma vaktindeyiz sanki.AŞKla...

nilüfer dedi ki...

caanım Sufim, hamdolsun...yaşamın kendisi mucize işte, geçmiş, şimdi ve gelecek BiR nefeste..
sevgimlee

guguk kuşu dedi ki...

kuantum diyarında herşey possibility yani olasılık, ve biz onlar gözlemlediğimizde onlar asla doğal halinde kalamıyor, herşey aksiyon olasılıkları, paralel evrenler.......mesela eeg ölçümleri, beyin ölümü dedikleri şey, bence EEG sinyalları ruhtan geliyor:)

nilüfer dedi ki...

:)"mesajınız var" diyor belki de şimdi ŞUAN işte o mesajların TAMamlanma ve bedene inmesi anları, herşey mucize herşey şaşırtıcı benim için:)