6 Ağustos 2010 Cuma




Yiğit Özgür

Çok sıcak..hissedilen 53 dereceymiş..güneşte patlamalar varmış, bu zamana eskiler eyyam-ı bahur derlermiş, bu zamanda güneş lekeleri, denize girip çıktıktan sonra kurulanmazsanız bedeninizde desen olur, çocukluğumda ucuna çivi bağlanmış kolye ve çengelli iğneli mayo önlemleri ile denize girerdim, önledimi? yok hayır, çok hoş bir desenim var benim, eyyam-ı bahurdan kalan ama çivili kolye önlemese de pek bi havalıydı, sahilde bütün çocuklar takardı ve bana göre dünyanın en muhteşem tasarımıydı o kolyem..bu arada Yiğit Özgür'ün çizimlerini çok seviyorum, bu sıcakta, dellenmeye yakın bedenime,  iyi geldi gülmek..

2 yorum:

sufi dedi ki...

Bir huni de benim kafamda. Allah Hamamdakilere ve fırıncılara madencilere altın işleyicilerine demircilere ateşle oynayanlara kolaylık versin.Bak yine buldum şükredecek birşeyler. sevgilerimle.

nilüfer dedi ki...

:))hamdolsun Sufim, hani bi sufi varmış, doktora götürmüşler, doktor,şikayetiniz ne demiş? cevap yok, bi daa sormuş yine cevap yok, sonra yakınları demiş doktora, o rabbinden gelene şikayet etmez, onun için cevap vermiyor..bu dünyada zihin yandığında cehennem, kalp yandığında aşk oluyor,aşk olsun:)