1 Mayıs 2010 Cumartesi

genişleyen anda kalmak ne güzel, bomboş olmak ne güzel,neden diye sormamak ne güzel, öyleyse öyledir demek ne güzel, yargılayacak hiçbişey olmaması ne güzel, sadece kendine bakmak,oynarken oyunun tanığı olduğunu bilmek ne güzel, hırçınlaşmak ne güzel, öfkelenmek ne güzel, sakinleşmek ne güzel,duyguları izlemek, düşüncelerin tanığı olmak ne güzel, bilmemek ne güzel, huzursuzluk ne güzel, titremek ne güzel, için dışına çıkacakmış gibi zangırdamak ne güzel, mısır patlağı gibi patırdamak ne güzel, gülmek ne güzel, ağlamak ne güzel, kendi cennetinde olmak ne güzel, cehennemde bile olsan cenneti bilmek ne güzel,AŞK ey AŞK canda can olmaklığıma verdiğin cevap ne güzel...ne güzel ne çirkin hem hepsi olmak hem hiçbiri olmak, bugün böyle olmak yarın ne olur bilmemek ,yaşamak yaşamdan ayrı olmadığınca..

7 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

peki ya haksızlığa uğramak, kalbinin ölesiye kırılması??

düş dedi ki...

..gugukcum simdi burada guguk sen ne cirkinsin desem,cirkinmi olacaksin?guguk kusu senin kendine verdigin bir isim,sen isimsiz sonsuz bi varliksin,o isim sen degilsin ama zihin ona inaniyor,onu kendisi saniyor ve disimizda birileri ona bisey soylediginde,iyiyse mutlu oluyo kotuyse aci cekiyo,zihin hep aci cekmede,kendimizi o kadar degersiz goruyor ve kendimizi hic onurlandirmiyoruz, disarida bunu bulmak ancak sen icinde kendini onurlandirdiginda mumkun gugukcum,kalbin kirilir cunku sen onu etrafina veriyorsun,onu onurlandir..iskembei kubradan atmiyorum,sakin ogut olarak alma,bunlari yasadim ve sonunda bu dediklerimi yaparak deneyimledim,sana hakaret eden sen kendini bil diye bunu yapti,SEN kendini biliyor zaten..

tutsak dedi ki...

benim beni bildiğimi biliyorsan şayet bana beni anlatırmısın? :) özledim sizleri.... ama '''kestiler rızkımızı.....:)

düş dedi ki...

hiii sevgili Tutsak; yüzüme bir gülümseme yerleşti mesajınızı okuyunca, selam eder gönlüm,uzaklık yoktur bilirim yüreklere ama zihnim bunu anlamaz benim, böyle arada bir selam edin hiç olmazsa..:)

PufidooT dedi ki...

Ne güzel hissizliğin içinde hislenmek boşluğun içinde yeşermek ağlarken bir anda gülebilmek duygularının dalgalanarak ayağa kalkması insanların seni anlaması hayatta sakar gözla bakarken kendinle dalga geçmekte güzel, günün geçmiş olsun diye değil de anlamlı kılabilmekte güzel her şey güze ama yerinde ve zamanında değil en dibe vurduğunu sandığında......

Asuman dedi ki...

çok güzelmiş, yine bayıldım, harika :))

nilüfer dedi ki...

eyvallah Asumancım, ben de seninle bir kez daha okudum, epey zaman geçmiş üzerinden :)